مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-19سياسي

خضریان: سازمان غذا و دارو موضوع تخفیف ارزی تولیدکنندگان شیرخشک را پیگیری می کند


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد که سازمان غذا و دارو موضوع تخفیف ارزی تولیدکنندگان شیرخشک را پیگیری کند.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد که سازمان غذا و دارو موضوع تخفیف ارزی تولیدکنندگان شیرخشک را پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان با اشاره به جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس درباره نظارت بر زنجیره تامین شیرخشک و اجرای کامل سامانه ردیابی و رهگیری و کنترل اصالت دارو(TTAC) بود، گفت: در این جلسه رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نماینده رییس جمهور، رییس ستاد غذا و دارو، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و همچنین تولید کنندگان شیرخشک حضور داشتند.

وی توضیح داد: در این جلسه تولیدکنندگان شیرخشک مشکلات خود را مطرح کردند و گزارشی نیز از سوی رییس سازمان غذا و دارو ارائه شد؛ با توجه به آمارهای ارائه شده، تولید شیرخشک در کشور نسبت به سال های گذشته تغییری نداشته و به نظر می رسد مشکل کار در عدم رصد زنجیره توزیع بوده است؛ از سوی دیگر تأخیر در تخفیف ارز و ایجاد جو روانی و تقاضای القایی نیز در بروز مشکلات بیشتر بی تاثیر نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: سازمان غذا و دارو موضوع تخفیف ارزی تولیدکنندگان شیرخشک را پیگیری می کند

خضریان: سازمان غذا و دارو موضوع تخفیف ارزی تولیدکنندگان شیرخشک را پیگیری می کند