مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-20سياسي

رایزنی دبیر شورای امنیت ارمنستان با مقام انگلیسی درباره همکاری امنیتی


دبیر شورای امنیت ارمنستان امروز (دوشنبه) میزبان وزیر امور اروپا در دولت انگلیس بوده و درباره همکاری های امنیتی با این مقام غربی گفت وگو کرد.

- دبیر شورای امنیت ارمنستان امروز (دوشنبه) میزبان وزیر امور اروپا در دولت انگلیس بوده و درباره همکاری های امنیتی با این مقام غربی گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرمن گریگوریان ، دبیر شورای امنیت ارمنستان امروز در ایروان با لئو داکرتی ، وزیر امروز اروپا در دولت انگلیس دیدار و درباره فرصت هایی برای همکاری امنیتی میان ارمنستان و انگلیس گفت وگو کرد.

به گفته گریگوریان، این مقام ارمنی در این دیدار همچنین درباره مسائل ژئوپلیتیک و امنیت منطقه ای گفت وگو کرده و بر لزوم برقراری صلح در منطقه قفقاز جنوبی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، داکرتی نیز در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) دیدار خود با گریگوریان و بحث های مطرح شده درباره همکاری امنیتی منطقه ای را پربار توصیف کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه انگلیس، داکرتی پس از پایان سفر خود در ارمنستان، به گرجستان و جمهوری آذربایجان سفر خواهد کرد؛ کشورهایی که مانند ارمنستان، سابقاً عضو اتحاد جماهیر شوروی بودند.

در بیانیه وزارت خارجه انگلیس آمده است که این مقام انگلیسی می کوشد با طرح پیشنهاد افزایش همکاری های امنیتی و تجاری با این کشورها، وابستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی دبیر شورای امنیت ارمنستان با مقام انگلیسی درباره همکاری امنیتی

رایزنی دبیر شورای امنیت ارمنستان با مقام انگلیسی درباره همکاری امنیتی