مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-01بين الملل

صنعا: گزینه های متعددی در برابر اسراییل و آمریکا داریم


درپی حمله موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به سرزمین های اشغالی در حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی بر آمادگی صنعا برای گسترش دامنه این رویارویی تاکید کرد.

- درپی حمله موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به سرزمین های اشغالی در حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی بر آمادگی صنعا برای گسترش دامنه این رویارویی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت وگو با شبکه المیادین در این باره اظهار کرد: باید روی محور مقاومت و ملت های عربی حساب شود نه عربستان سعودی و امارات.

وی گفت: آمریکا پیام های تهدیدآمیزی را به یمن ارسال کرد و نیروهای مسلح یمن با شلیک موشک هایی به سمت اسراییل به این تهدیدها پاسخ دادند.

البخیتی افزود: واشنگتن تهدیدهای خود را از طریق میانجی عمانی برای ما ارسال کرد، اما عبدالملک بدرالدین الحوثی، (رهبر انصارالله) تأکید کرده بود که هر زمان اسراییلی ها حمله زمینی به غزه را اعلام کنند، یمن مداخله خواهد کرد.

البخیتی تأکید کرد: الحوثی پس از تجاوز زمینی اسراییل به غزه و پس از تهدیدات آمریکا علیه یمن دستور پرتاب موشک ها را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: گزینه های متعددی در برابر اسراییل و آمریکا داریم

صنعا: گزینه های متعددی در برابر اسراییل و آمریکا داریم