مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-31سياسي

مشکل راه های روستایی و سند سیل زدگان معمولان در اولویت اقدام قرار گیرد


در راستای گسترش خدمت رسانی اداره بنیاد مسکن در معمولان مستقر شود و مشکل راه های روستایی و سند سیل زدگان در اولویت اقدام قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: در راستای گسترش خدمت رسانی اداره بنیاد مسکن در معمولان مستقر شود و مشکل راه های روستایی و سند سیل زدگان در اولویت اقدام قرار گیرد.

محمد ناظری امروز نهم آبان ماه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، با اشاره به ضرورت ایجاد و استقرار اداره بنیاد مسکن در معمولان، اظهار کرد: با توجه به ارتقاء معمولان به شهرستان در راستای اجرای اهداف دولت سیزدهم ضرورت دارد با استقرار ادارات خدمت و خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان در دسترس مردم باشد.

وی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام شهرستان معمولان در حوزه بنیاد مسکن در اولویت اقدام قرار گیرد، افزود: بخشی از مطالبات مردم راه های روستایی است که با اقدام بنیاد مسکن بهسازی و آسفالت راه های روستایی عملیاتی شود.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: سند منازل سیل زدگان از دیگر مسائلی است که به دلیل وجود مشکلاتی تاکنون صادر نشده است که با هماهنگی ادارات ذی ربط در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

ناظری از مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دعوت کرد جهت بررسی میدانی موضوعات و اقدام لازم به معمولان سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل راه های روستایی و سند سیل زدگان معمولان در اولویت اقدام قرار گیرد

مشکل راه های روستایی و سند سیل زدگان معمولان در اولویت اقدام قرار گیرد