مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-12سياسي

فرصت ویژه قوه قضاییه برای عنبرآبادی ها برای دریافت سند مالکیت


فرماندار شهرستان عنبرآباد با اشاره به دستور ویژه معاون قوه قضاییه برای صدور سند مالکیت در این شهرستان گفت: مردم باید هرچه سریع تر نسبت به دریافت سند مالکیت واحدهای مسکونی و اراضی کشاورزی خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عنبرآباد، یزدان افشاری پور، در همایش دهیاران شهرستان عنبرآباد، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: با شور مردمی ایجاد شده در منطقه به سمت وسوی فضای انتخاباتی در حرکت هستیم و همه باید آمادگی لازم را جهت برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور را داشته باشند.

فرماندار شهرستان عنبرآباد افزود: چهار اصل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که باید مد نظر همگان قرار گیرد.

وی گفت: فرمانداری، بخشداری و دهیاران یک مجموعه بهم پیوسته است اگر خدمت بی منت و صادق داشته باشیم، زمینه مشارکت مردم را در پای صندوق رای فراهم کرده ایم.

افشاری پور با توصیه به رعایت اصل بی طرفی در انتخابات، افزود: به مردم اطمینان می دهیم انتخابات را سالم و به دور از حاشیه در شهرستان عنبرآباد برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات شورای فرهنگی عمومی شهرستان بحث تشکیل هسته فرهنگی و اجتماعی در روستاها است،گفت: با تشکیل هسته فرهنگی از موازی کاری جلوگیری می کنیم و این هسته در تمام حوزه ها فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ویژه قوه قضاییه برای عنبرآبادی ها برای دریافت سند مالکیت

فرصت ویژه قوه قضاییه برای عنبرآبادی ها برای دریافت سند مالکیت