مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-31ورزشي

مازندران به اندازه چند کشور مدال های ورزشی دارد


سرپرست فدراسیون دو و میدانی با تمجید از افتخارات مازندران در ورزش گفت: این استان به لحاظ مدالی به اندازه چند کشور است و ورزش دو و میدانی هم می تواند به غیر از افتخارات ورزش در فرهنگ و مسائل اجتماعی اثرات عمیقی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، با حضور داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دلیری معاون امور ورزش اداره کل، مستقیم رییس هیات دو و میدانی و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و فعالان رشته دو و میدانی، آیین تجلیل از افتخارآفرینان دو و میدانی مازندران در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

  افشسن داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی در این مراسم با تشکر از تلاش های صورت گرفته در مازندران گفت: این استان سرشار از استعداد و به لحاظ منابع انسانی غنی است و ظرفیت های خوبی در مازندران برای توسعه زیرساخت دو و میدانی وجود که با حسن نظر مدیرکل ورزش و جوانان و مسوولان استان قابلیت اجرا دارد.

  وی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: وی با اقدامات میدانی و هدفمند منشا اثرات مثبتی بوده و امیدواریم در دو و میدانی نیز شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

  داوری با تمجید از افتخارات مازندران در ورزش بیان کرد: این استان به لحاظ مدالی به اندازه چند کشور است و ورزش دو و میدانی هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران به اندازه چند کشور مدال های ورزشی دارد

مازندران به اندازه چند کشور مدال های ورزشی دارد