مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-05سياسي

تمام حوضه های آبریز در شرایط بسیار خشک یا خشک قرار دارند


طبق شاخص های استانداردهای بین المللی، تقریبا تمام حوضه های آبریز کشور بر اساس بارش های 36 ماهه گذشته، در شرایط بسیار خشک یا خشک قرار دارند.

- وزیر نیرو گفت: طبق شاخص های استانداردهای بین المللی، تقریبا تمام حوضه های آبریز کشور بر اساس بارش های 36 ماهه گذشته، در شرایط بسیار خشک یا خشک قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان، در نشست تخصصی با مدیران صنعت آب و فاضلاب کشور، گفت: ما متولی و مسئول امری هستیم که از یک سو با ناترازی و از سوی دیگر با تقاضای بسیار مواجه است که به عنوان حیاتی ترن عنصر حیات و زندگی برای رفاه، اقتصاد، امنیت و غیره مطرح می شود.

وزیر نیرو نبود آب را برابر با ممات دانست و افزود: به منظور مدیریت منابع آب کشور، مسئولیت فوق العاده سنگینی بر عهده یکایک ما است.

وی ادامه داد: امروز در طبیعت با شرایط ویژه و عدم امکان پیش بینی ها مواجه هستیم، از جمله می توان به تغییرات اقلیمی اشاره کرد به طوری که زمانی با افزایش بارش ها و زمانی با کاهش بارش ها و خشکسالی های پیاپی روبرو می شویم.

وی به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر شورای عالی آب اشاره و تصریح کرد: طبق شاخص های استانداردهای بین المللی، تقریبا تمام حوضه های آبریز کشور بر اساس بارش های 36 ماهه گذشته، در شرایط بسیار خشک یا خشک قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام حوضه های آبریز در شرایط بسیار خشک یا خشک قرار دارند

تمام حوضه های آبریز در شرایط بسیار خشک یا خشک قرار دارند