مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-19حوادث

دستگیری 16 هزار خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر در کشور طی 2 روز


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری بیش از 16 هزار خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر خبر داد و گفت: اجرای طرح آرامش در شهر تا پایان سال جاری استمرار دارد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری بیش از 16 هزار خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر خبر داد و گفت: اجرای طرح آرامش در شهر تا پایان سال جاری استمرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایرج کاکاوند به تشریح جزییات اجرای مرحله دوم طرح آرامش در شهر پرداخت و اظهار کرد: مرحله دوم طرح آرامش در شهر با شعار شهری عاری از معتاد متجاهر از 16 آبان ماه به مدت دو روز پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضایی به صورت همزمان و سراسری و با بهره گیری از تمام استعداد و ظرفیت های درون و برون سازمانی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه اضافه کرد: از آنجایی که پاکسازی نقاط آلوده به توزیع و مصرف مواد مخدر از دغدغه های اصلی مردم و همواره یکی از اولویت های ماموریتی پلیس مبارزه با مواد مخدر برابر تاکیدات فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران مطرح بوده است، بدین منظور در راستای ارتقاء میزان رضایتمندی شهروندان به عنوان سرمایه های اجتماعی پلیس، برخورد قاطع و همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و پاک سازی نقاط آلوده سراسر کشور از حضور معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 16 هزار خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر در کشور طی 2 روز

دستگیری 16 هزار خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر در کشور طی 2 روز