مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:112023-11-16اقتصادي

تأکید رییس جمهور بر لزوم مقابله با مافیای واردات در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید ابراهیم رییسی عصر امروز در جمع نخبگان و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: ما در کشور باید از علم، دانش و ظرفیت های موجود بهره ببریم و با زنده کردن دانایی و توانایی ها محصولات با کیفیت تولید کنیم تا به این وسیله نیاز کشور رفع و زمینه برای تجاری سازی محصولات فراهم شود.

رییس جمهور با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: توجه به اقتصاد دیجیتال نیز از اهمیت بالایی برخوردار است در واقع در تمامی حوزه های اقتصادی باید دانش به روز به کار برده شود و تحقق این موضوع نیز در گرو این است که دانشگاه در کنار اقتصاد، صنعت و کشاورزی قرار گیرد.

استقلال اقتصادی کشور تنها با کار جهادی میسر می شود وی افزود: عجین شدن علم، دانش و فناوری با تولید در تمامی عرصه ها می تواند موجب کاهش هزینه و افزایش محصول شود همچنین کیفیت محصولات نیز متفاوت خواهد شد، استقلال اقتصادی کشور تنها با کار جهادی میسر می شود و در این مسیر باید از ظرفیت دانشمندان به ویژه جوانان به خوبی استفاده شود.

رییسی عنوان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی و رشادت بسیاری نشان دادند و امروز نیز در حوزه اقتصادی به کار جهادی مشغول هستند که ضرورت امروز کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس جمهور بر لزوم مقابله با مافیای واردات در کشور

تأکید رییس جمهور بر لزوم مقابله با مافیای واردات در کشور