مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-21فرهنگي

برگزیدگان جایزه شهید حبیب غنی پور معرفی شدند


برگزیدگان جایزه ادبی شهید حبیب غنی پور معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب یک دروغ کوچولو نوشته شکوه قاسم نیا در بخش کودک، کتاب من و آقای همسایه نوشته علیرضا متولی در بخش نوجوان و کتاب خسرو شیرین نوشته خسرو باباخانی در بخش بزرگسال به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

محمد ناصری عضو شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) و دبیر این دوره از جایزه، اعلام کرد: گروه داوری کودک جایزه شهید حبیب غنی پور با مطالعه و پایش 1700 عنوان کتاب منتشرشده در سال 1400 پس از مرحله ریزش اولیه، 56 عنوان کتاب را شایسته صعود به مرحله دوم داوری دانست.

گروه داوران پس از مطالعه تطبیقی این آثار، پنج عنوان کتاب یک دروغ کوچولو از شکوه قاسم نیا ، قلب فروزان مترسک از جمال اکرمی ، دوست بزرگ، دوست کوچک از کلر ژوبرت ، قلب سفید پدربزرگ از مسلم ناصری و غروب بازی از لاله جعفری را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه معرفی کرد.

او افزود: در نهایت کتاب یک دروغ کوچولو نوشته شکوه قاسم نیا، به دلیل خلق اثری با نگاه خلاق، تخیل هنری و زبان عاطفی و بهره مندی هوشمندانه و ظریف از عناصر داستان کودک، در عین درونمایه های مناسب به عنوان کتاب برگزیده انتخاب و همچنین کتاب دوست بزرگ، دوست کوچک نوشته کلر ژوبرت به دلیل بیان هنرمندانه و استفاده از شگردهای خلاق داستان کودک، در عین داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه شهید حبیب غنی پور معرفی شدند

برگزیدگان جایزه شهید حبیب غنی پور معرفی شدند