مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-03سياسي

خواسته خراسان جنوبی، تکمیل پروژه های ناتمام فرهنگی است


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه فرهنگی در استان می تواند کمک به بهره مندی از دستاوردهای حوزه فرهنگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسحاقی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری ست اظهارداشت: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی این است که این جایگاه به دست شخصیتی قرار بگیرد که در شأن فرهنگ و ارشاد و دور از سیاست باشد.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته شاهد خدشه هایی به خاطر نگاه غلط به این جایگاه قرار داشته ایم و آسیب به حوزه فرهنگ و ارشاد کشور زد که خوشبختانه با تدبیر دولت سیزدهم شخصیتی در این مقام قرار گرفت که این خدشه ها و آسیب هایی که به دلایل نگاه سیاسی به موضوع فرهنگ بوده برطرف شود.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی ادامه داد: در دو سال اخیر شاهد بودیم که قطاری که از ریل خارج شده بود و آسیب هایی که خورده بود برمی گردد و با سرعتی شایسته به مسیر اصلی خود که همان آرمان های انقلاب اسلامی بوده حرکت می کند.

اسحاقی با بیان اینکه یکی از نکات مورد توجه استاندار خراسان جنوبی در بازدید از پروژه های مختلف پیوست های فرهنگی آن است، یادآور شد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته خراسان جنوبی، تکمیل پروژه های ناتمام فرهنگی است

خواسته خراسان جنوبی، تکمیل پروژه های ناتمام فرهنگی است