مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:552023-10-28سياسي

چهارمین جشنواره انار تفت با رویکرد اقتصادی کردن باغات


دبیر چهارمین جشنواره انار شهرستان تفت از برگزاری این جشنواره با هدف آشنایی کشاورزان با روشهای نوین کشاورزی و اقتصادی کردن باغات برای حفظ آنها در برابر تخریب ها و تغییر کاربری ها ذکر کرد.

- ایسنا/یزد دبیر چهارمین جشنواره انار شهرستان تفت از برگزاری این جشنواره با هدف آشنایی کشاورزان با روشهای نوین کشاورزی و اقتصادی کردن باغات برای حفظ آنها در برابر تخریب ها و تغییر کاربری ها ذکر کرد.

ابراهیم احمدی عضو شورای شهر تفت و دبیر جشواره شامگاه شنبه 6 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مطلوب جشنواره انار تفت در سال گذشته به رغم شرایط نامساعد سیاسی کشور، گفت: خوشبختانه اهداف جشنواره که از مهمترین آن پرداختن به علم نوین کشاورزی و ترویج آن در بین کشاورزان بود، در جشنواره پارسال تا حدودی محقق شد.

وی تغییر الگوی کشت و ارقام انار به ویژه گونه های مقوام در برابر آفات معمول به عنوان دیگر اهداف این جشنواره ذکر کرد و گفت: خوشبختانه شورای ششم تفت به شدت با تخریب و تغییر کاربری باغات مقابله می‎کند و در این جشنواره سعی داریم با اقتصادی کردن باغات، اهتمام بیشتر کشاورزان به باغات را شاهد باشیم.

احمدی خاطرنشان کرد: وجه تمایز برگزاری جشنواره امسال با سال گذشته، برگزاری آن در مکان های مختلف است به طوری که امسال علاوه بر باغ صدری، این جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره انار تفت با رویکرد اقتصادی کردن باغات

چهارمین جشنواره انار تفت با رویکرد اقتصادی کردن باغات