مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-03پزشكي

افزایش مرگ و میر نوزادان در آمریکا


مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده (CDC) اعلام کرد: برای نخستین بار در دو دهه اخیر آمار مرگ و میر نوزادان در این کشور افزایش یافته است.

- مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده (CDC) اعلام کرد: برای نخستین بار در دو دهه اخیر آمار مرگ و میر نوزادان در این کشور افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری ABC به نقل از مقامات بهداشتی این کشور گزارش داد که نرخ مرگ و میر نوزادان در سال گذشته میلادی (2022) در آمریکا افزایش 3 درصدی داشته است.

کارشناسان بهداشتی آمریکا می گویند: یکی از دلایل افزایش فوت نوزادان پس از تولد، فقدان، کمبود و عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی پس از زایمان است که مانع از مراقبت های ضروری از نوزاد می شود.

به علاوه از دلایل دیگری که در این گزارش به عنوان عوامل مهم افزایش مرگ و میر نوزادان شناخته شده، عوارض و مشکلات ناشی از بارداری و زایمان در مادر و همچنین عفونت باکتریایی است.

افزایش مرگ ومیر نوزادان در هر 1000 تولد زنده در ایالات متحده/رنگ آبی: آمار کل - رنگ بنفش: نوزادان زیر 28 روز - رنگ سبز: نوزادان 28 تا 364 روز/عکس: abcnews بنابر آمار ارائه شده، نرخ مرگ و میر نوزادان زیر یک ماه - نوزادانی که کمتر از 28 روز از تولدشان می گذرد - از 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مرگ و میر نوزادان در آمریکا

افزایش مرگ و میر نوزادان در آمریکا