مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-04بين الملل

تاکید پارلمان عربی به سازمان ملل برای مجازات رژیم صهیونیستی


پارلمان عربی نامه ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل ارسال کرده و خواهان تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی شد تا رژیم صهیونیستی را به خاطر جنایاتش علیه مردم فلسطین به عنوان جنایات جنگی بازخواست کند.

- پارلمان عربی نامه ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل ارسال کرده و خواهان تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی شد تا رژیم صهیونیستی را به خاطر جنایاتش علیه مردم فلسطین به عنوان جنایات جنگی بازخواست کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پارلمان عربی در بیانیه ای اعلام کرد که نامه ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی به منظور تحقیق درخصوص جنایات جنگی قدرت اشغالگر صهیونیستی علیه غیرنظامیان بی دفاع از جمله کودکان، زنان و سالمندان فلسطینی ارائه کرده است.

در این نامه آمده است که این جنایت ها با حمایت و پشتیبانی کشورهای بزرگ صورت می گیرد و آنها به خاطر جنگ کشتار دسته جمعی که شبانه روز علیه فلسطینی ها انجام می شود و ده هزار شهید و بیش از 32 هزار زخمی از آغاز این جنگ خونین برجای گذاشته است، بازخواست شوند.

براساس این نامه، این یک جنایت جنگی تمام عیار و جنایت علیه بشریت است که قوانین بین المللی و بشردوستانه و کلیه معاهدات حقوق بشر آن را جرم و ممنوع و نقض آشکار کنوانسیون های ژنو در رابطه با رفتار با غیرنظامیان در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید پارلمان عربی به سازمان ملل برای مجازات رژیم صهیونیستی

تاکید پارلمان عربی به سازمان ملل برای مجازات رژیم صهیونیستی