مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 22:202023-10-29سياسي

نامه رییس مجلس درباره غزه به رییس پارلمان سوریه تحویل داده شد


هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نامه رییس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات غزه را به رییس مجلس نمایندگان سوریه تحویل دادند.

- هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نامه رییس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات غزه را به رییس مجلس نمایندگان سوریه تحویل دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات سه نفره ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متشکل از ابراهیم عزیزی، مرتضی محمودوند و احمد آوایی بعد از اتمام سفر به عراق و لبنان برای ارائه پیام مکتوب محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، در سفری به سوریه با حموده صباغ، رییس مجلس نمایندگان سوریه دیدار ارائه کردند.

در جریان این دیدار، نامه رییس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات غزه به حموده صباغ رییس مجلس سوریه تحویل داده شد؛ رییس مجلس نمایندگان سوریه دریافت این پیام را افتخارآمیز خواند و گفت: سفر هیات پارلمانی ایران در این شرایط حساس بسیار اثرگذار و مهم است.

وی ادامه داد: باید مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستادگی کنیم.

تا امروز حملات رژیم صهیونیستی در غزه 8 هزار کشته و 200 هزار مجروح برجای گذاشته است.

رییس مجلس نمایندگان سوریه با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح هایی که در جامعه بین الملل ممنوع است، گفت: سوریه معتقد است هزینه تسلیم شدن بیشتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس مجلس درباره غزه به رییس پارلمان سوریه تحویل داده شد

نامه رییس مجلس درباره غزه به رییس پارلمان سوریه تحویل داده شد