مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-24بين الملل

کشور های بزرگ در موضوع فلسطین موضعی منصفانه داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «وانگ یی» وزیر خارجه چین امروز سه شنبه در تماس تلفنی با ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که جامعه جهانی و به ویژه کشور های بزرگ باید در مسائل مربوط به موضوع فلسطین، - وزیر خارجه چین در گفت وگویی تأکید کرد که پکن تمام اقدامات علیه غیرنظامیان در غزه را محکوم می کند و از کشور های بزرگ می خواهد در مسئله فلسطین موضعی بی طرفانه و منصفانه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وانگ یی وزیر خارجه چین امروز سه شنبه در تماس تلفنی با ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که جامعه جهانی و به ویژه کشور های بزرگ باید در مسائل مربوط به موضوع فلسطین، موضعی عینی و منصفانه بگیرند.

طبق بیانیه ای که در وب سایت امور خارجه چین منتشر شده، وانگ یی دراین باره گفت: کشور های خارج از منطقه، به ویژه کشور های بزرگ، باید بی طرفی را حفظ کرده و نقش سازنده ای در آرام کردن بحران داشته باشند.

وزیر خارجه چین در ادامه تأکید کرد که چین با تمام اقداماتی که به مردم غیرنظامی آسیب می رساند و قوانین بین المللی را نقض می کند، به شدت محکوم می کند و با این اقدامات مخالف است و بر لزوم آتش بس فوری، پایان دادن به جنگ و تضمین شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور های بزرگ در موضوع فلسطین موضعی منصفانه داشته باشند

کشور های بزرگ در موضوع فلسطین موضعی منصفانه داشته باشند