مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:212023-11-01سياسي

محسنی اژه ای: خدمات قضایی در کرمان افزیش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رییس قوه قضاییه صبح امروز در بدو ورود به استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عرض سلام به مردم شهیدپرور استان کرمان و کریمان دارم و یاد سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای عزیز سرافراز این خطه را گرامی می دارم.

وی افزود: وظیفه خودم دانستم که به این استان پرظرفیت سفری داشته باشم و در حد توان بتوانیم خدمت بهتری به مردم عزیز این استان ارائه دهیم.

غلامحسین محسنی اژه ای ادامه داد: این استان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و در شرایط کنونی در رتبه اول از صادرات غیرنفتی است و همان چیزی ست که امروز به آن نیاز داریم.

وی بیان داشت: در این استان از مواهبی که خداوند داده بیش از آنچه که امروز هست می توان استفاده کرد در این رابطه قوه قضاییه بعضی از امور را مستقیما و بعضی از امور را با کمک دولت و مجلس خدمت رسانی می کند.

محسنی اژه ای افزود: استان کرمان از لحاظ وسعت زمینی اولین استان کشور است و نیازمند خدمات بیشتر قضایی، ثبتی و پزشکی قانونی است.

گزارشاتی که رسیده بود احساس کردم در هر سه زمینه باید اقدامات بیشتری داشته باشیم، بنابراین تصمیم گرفتیم با همه مدیران عالی قوه قضاییه به شهرستان های این استان سرکشی داشته باشیم و مشکلات مردم را در این راستا بررسی و خدمات بهتری ارائه دهیم؛ بخصوص در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: خدمات قضایی در کرمان افزیش می یابد

محسنی اژه ای: خدمات قضایی در کرمان افزیش می یابد