مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-25دانش

بانوی گلستانی از طلب 30 میلیاردی خود گذشت کرد/ آزادی بدهکار 60 ساله از زندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، بانوی خیراندیش گرگانی با حضور در دادگستری گلستان علاوه بر گذشت از طلب 30 میلیارد ریالی خود، - بانوی میانسال گلستانی با حضور در دادگستری و بخشش طلب چند میلیاردی بدهکار کهنسالش، موجب آزادی این مددجو از زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، بانوی خیراندیش گرگانی با حضور در دادگستری گلستان علاوه بر گذشت از طلب 30 میلیارد ریالی خود، بازپرداخت اقساط وام بدهکارش را هم برعهده گرفت و او را از زندان آزاد کرد.

حیدرآسیابی، رییس کل دادگستری گلستان هم از این بانوی خیر که با گذشت از طلب چند میلیاردی خود موجب آزادی محکوم علیه زندانی شد، قدردانی کرد.

حیدر آسیابی گفت: این بانوی خیراندیش، سبب آزادی مددجویی شد که در آستانه 60 سالگی قرار دارد و از سال 1394 تاکنون به علت ناتوانی در پرداخت بدهی ِ خود در زندان بود.

آسیابی افزود: اقدام این بانوی گرگانی ارزشمند و در کشور کم نظیر است که فردی علاوه بر بخشش طلب خود، پرداخت اقساط وام ِبدهکار را نیز برعهده بگیرد تا از زندان آزاد شود.

این بانوی نیکوکار گرگانی هم گفت: پس از اطمینان از این که زندانی، ناتوان از پرداخت بدهی ام است مجاب شدم با گذشت از این طلب، کمک کنم این فرد به آغوش خانواده اش برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی گلستانی از طلب 30 میلیاردی خود گذشت کرد/ آزادی بدهکار 60 ساله از زندان

بانوی گلستانی از طلب 30 میلیاردی خود گذشت کرد/ آزادی بدهکار 60 ساله از زندان