مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-05حوادث

مراقب کلاهبرداری های مجازی از طریق تحریک عواطف برای کمک به مردم فلسطین باشید


رییس دایره تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بر ضرورت مراقبت برای جلوگیری از کلاهبرداری های مجازی از طریق تحریک عواطف برای کمک به مردم فلسطین تاکید کرد.

- رییس دایره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا خراسان شمالی: مراقب کلاهبرداری های مجازی از طریق تحریک عواطف برای کمک به مردم فلسطین باشید ایسنا/خراسان شمالی رییس دایره تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بر ضرورت مراقبت برای جلوگیری از کلاهبرداری های مجازی از طریق تحریک عواطف برای کمک به مردم فلسطین تاکید کرد.

سرگرد امیر رمضان زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با ادامه دار بودن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، افرادی سودجو اقدام به کلاهبرداری از این طریق می کنند.

وی ادامه داد: این سودجویان، با ایجاد صفحات جدید در شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک با عناوین فریبنده و وابسته به خیریه ها و قراردادن شماره حساب، قصد جلب اعتماد و کلاهبرداری از مردم را دارند.

وی افزود: مجرمان سایبری با انتشار تصاویر مردم جنگ زده به ویژه کودکان مظلوم با جلب اعتماد مردم در فضای مجازی و سوء استفاده از عواطف و احساسات آن ها، لینک های آلوده ای را برای دریافت مبالغی به عنوان کمک به مردم فلسطین منتشر و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کلاهبرداری های مجازی از طریق تحریک عواطف برای کمک به مردم فلسطین باشید

مراقب کلاهبرداری های مجازی از طریق تحریک عواطف برای کمک به مردم فلسطین باشید