مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-29سياسي

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 500 فرزند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این نشست از پرداخت کمک هزینه تامین لوازم التحریر به 500 نفر از فرزندان دانش آموز خانواده های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نهمین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز با حضور اعضا من جمله فرماندار شیراز، جمعی از خیرین به ریاست دادستان مرکز فارس در محل دادسرای شیراز برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این نشست از پرداخت کمک هزینه تامین لوازم التحریر به 500 نفر از  فرزندان دانش آموز خانواده های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز خبر داد.

 سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه این کمک ها با مساعدت خیرین و نیکوکاران تامین شده است، خاطر نشان ساخت: این پرداخت در دو مرحله خواهد بود که مرحله او،کمک به 500 دانش آموز  را به انجام رسانده و در مرحله دوم نیز پیشبینی می شود این پرداخت تا 750 نفر افزایش یابد.

ضمن اینکه این کمک ها هدفمند و از سطح ابتدایی، متوسطه اول و دوم و آموزش عالی از 7 میلیون ریال تا 16 میلیون ریال بوده و با هدف تسهیل خانواده ها برای برخورداری از این کمکها، مبنا بر این شد که بجای تامین بسته های تحصیلی، وجوه آن به خانواده پرداخت شود که سرعت، سهولت در دریافت  وجوه، سلامت فرایند کار تامین خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 500 فرزند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 500 فرزند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز