مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-04اجتماعي

ممنوعیت کفن و دفن اموات در گورستان معروف شیراز


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت:از 14 آبان ماه جاری هیچ گونه کفن ودفن و خدماتی در دارالرحمه شیراز نخواهیم داشت و تمام مراحل کفن ودفن در بهشت احمدی صورت می گیرد.

- معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: از 14 آبان ماه جاری هیچ گونه کفن ودفن و خدماتی در دارالرحمه شیراز نخواهیم داشت و تمام مراحل کفن ودفن در بهشت احمدی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از شیراز، غلامرضا غلامی در خصوص اقدامات شهرداری این کلان شهر در جابجایی فرآیند دفن اموات از دارالرحمه به بهشت احمدی اظهارداشت: یک آرامستان با عنوان دارالرحمه در شیراز داریم که تمام اموات در آن جا دفن می شوند و 46 آرامستان محلی که کارکرد محلی دارند.

  وی با بیان اینکه دارالرحمه تقریبا جایی برای دفن اموات ندارد و ظرفیت آن تکمیل شده است، تصریح کرد: شهرداری شیراز طی سالیان گذشته آرامستانی با فضای 460 هکتاری با نام بهشت احمدی را با همه امکانات کفن ودفن به شیوه مدرن اعم از سردخانه مدرن و غسالخانه های مجهز و استقرار پزشکی قانونی و روحانی پاسخگو به مسائل شرعی و کفن ودفن آماده کرده است و دفن اموات در آنجا انجام می شود.

  معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه دارالرحمه در یک فضای تراکمی است و امکان دفن اموات در این مکان دیگر وجود ندارد، گفت: از 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت کفن و دفن اموات در گورستان معروف شیراز

ممنوعیت کفن و دفن اموات در گورستان معروف شیراز