مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-11سياسي

پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول منطقه و جهان خواهد بود


پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول بزرگ در منطقه و جهان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع بسیجیان زاهدانی اظهار داشت: ما در بسیج از سال قبل سه محور برای اقدامات خود قرار دادیم؛ این محورها شامل جهاد خدمت، جهادت تبیین و جهاد امید آفرینی می باشد.

وی افزود: بسیجیان ما در پایگاه های مقاومت باید تلاش کنند در حوزه جغرافیایی خود جهاد خدمت را جدی گرفته و یاری رسان مردم محل خود باشند.

ما باید جهاد تبیین را نیز جدی بگیریم و با مطالعه و شناخت صحیح از انقلاب اسلامی و کشور، تلاش های دشمن برای القای ناامیدی در جامعه را خنثی کنند.

شفایی تصریح کرد: از سال 1948 که رژیم غاصب صهیونیستی حکومت نامشروع خود را راه اندازی کرد، این رژیم در حال ظلم و جنایت در فلسطین می باشد؛ از ابتدای پیدایش این رژیم نامشروع، آن ها بالغ بر 130 هزار نفر از مردم فلسطین را به شهادت رسانده اند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: هر زمان که مسلمانان فلسطینی با اتحاد و همدلی در مقابل دشمن صهیونیستی ایستادگی کردند موفق شدند و هرجا که مقاومت را کنار گذاشتند به سرانجام مطلوب نرسیده اند.

شفایی تصریح کرد: از سال 2005 تا کنون که مقاومت فلسطین ساختار و تشکیلات جدی به خود گرفت رژیم غاصب صهیونیستی 5 جنگ تمام عی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول منطقه و جهان خواهد بود

پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول منطقه و جهان خواهد بود