مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-21بين الملل

سرپرست فرمانداری چالوس معارفه شد


با حضور مسئولان استانی و شهرستانی محمد شریفی به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معارفه و از رستم زرودی فرماندار نوشهر که به مدت سه ماه با حفظ سمت، - ایسنا/مازندران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی محمد شریفی به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معارفه و از رستم زرودی فرماندار نوشهر که به مدت سه ماه با حفظ سمت، سرپرستی این فرمانداری را برعهده داشت قدردانی شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز در آیین معارفه و تکریم فرماندار چالوس با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه، اظهار کرد: حمله رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی دفاع و بمباران بیمارستان های غزه نشان دهنده نهایت عجز و ناتوانی این رژیم است.

قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه همه حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی خللی در اراده مقاومت ایجاد نکرد، افزود: حیثیت از دست رفته رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی به دست نیامد.

وی با اشاره به اینکه مردم اسراییل به شدت به دنبال مهاجرت هستند، تصریح کرد: در حال حاضر اختلاف شدیدی بین هیئت رییسه رژیم با ارتش و دستگاه های امنیتی وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، بهم خوردن افسانه شکست ناپذیر بودن رژیم صهیونیستی را بعد ازعملیات طوفان الاقصی از پیامدهای اتفاقات و درگیری های اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری چالوس معارفه شد

سرپرست فرمانداری چالوس معارفه شد