مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 00:302023-11-15سياسي

تاکید حاج علی اکبری بر لزوم ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف در کشور


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران بر لزوم ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف با هدف صیانت از عفاف در جامعه تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران بر لزوم ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف با هدف صیانت از عفاف در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ، 24 آبان در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان اظهار کرد: بحث رعایت حجاب و عفاف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لازم است ائمه جمعه به سبب جایگاهی که دارند با همفکری سایر مسئولین و همراهی مردم دیندار، تدبیری بیندیشند.

وی با اشاره به لزوم صیانت از فرهنگ عفاف در جامعه افزود: ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف و همچنین تشکیل قرارگاه با محوریت استاندار، از بهترین راه ها برای صیانت از خانواده ها است که در این مورد باید از تمام ظرفیت ها مانند بسیج محلات و مساجد و.

استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از مردم سمنان به عنوان مردمی متدین و انقلابی یاد کرد و گفت: استان سمنان با وجود مردم متدین همیشه جزو استانهای برتر در حوزه حجاب و عفاف در سطح کشور بوده است.

امام جمعه موقت تهران با تقدیر از خدمات استاندار سمنان تصریح کرد: استاندار سمنان، سرمایه بزرگی برای استان است و وجود ایشان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید حاج علی اکبری بر لزوم ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف در کشور

تاکید حاج علی اکبری بر لزوم ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف در کشور