مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-27سياسي

برقراری بیمه سلامت برای همه / بیمه رایگان برای 5 دهک نخست


او با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج دهک به صورت رایگان بیمه شدند، اظهار کرد: باید الزام پوشش اجباری بیمه پایه را روی پنج دهک مابقی هم پیاده سازی کنیم البته؛ - او با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج دهک به صورت رایگان بیمه شدند، اظهار کرد: باید الزام پوشش اجباری بیمه پایه را روی پنج دهک مابقی هم پیاده سازی کنیم البته؛ با آیین نامه ای که برای این بند نوشته می شود و به تصویب هیئت وزیران می رسد این اقدام انجام پذیر می شود.

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: یک بند برای اولین بار در قانون برنامه هفتم کشور دیده شده که کلیه افراد فاقد پوشش بیمه، بیمه شده سازمان بیمه سلامت ایران محسوب شوند.

این بند در قوانین گذشته و قوانین برنامه و بودجه سنواتی وجود نداشت و کاملاً جدید است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمشید شایانفر درباره اجباری شدن پوشش بیمه پایه، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف قانون بیمه همگانی خدمات درمانی مصوب سال 1373، این تبود که تمام جمعیت کشور تحت پوشش بیمه ای قرار گیرند و این همواره جزو اهداف سازمان بیمه خدمات درمانی و سازمان بیمه سلامت بوده و هست.

  وی افزود: ما افراد را در قالب صندوق های مختلف بیمه ای تحت پوشش قرار می دهیم و گروهی که هیچ پوشش بیمه ای ندارند را هم تحت عنوان بیمه سلامت همگانی ایرانیان  بیمه می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری بیمه سلامت برای همه / بیمه رایگان برای 5 دهک نخست

برقراری بیمه سلامت برای همه / بیمه رایگان برای 5 دهک نخست