مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-28سياسي

حمایت قاطع پاکستان برای تحقق خودمختاری کشمیر


بار دیگر بر حمایت تزلزل ناپذیر سیاسی، اخلاقی و دیپلماتیک پاکستان از مردم کشمیر تا تحقق حق شان برای خودمختاری مطابق با قطعنامه های شوری امنیت سازمان ملل تاکید می کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی سرکنسول پاکستان در مشهد گفت: بار دیگر بر حمایت تزلزل ناپذیر سیاسی، اخلاقی و دیپلماتیک پاکستان از مردم کشمیر تا تحقق حق شان برای خودمختاری مطابق با قطعنامه های شوری امنیت سازمان ملل تاکید می کنیم.

امروز 6 آبان مراسم بزرگداشت روز سیاه کشمیر در کنسولگری پاکستان در مشهد با هدف ابراز حمایت و همبستگی با مردم کشمیر در مبارزه به حق شان علیه اشغال غیرقانونی بخش هایی از جامو و کشمیر توسط هند برگزار شد.

محمد شهریار، سرکنسول پاکستان در مشهد در این مراسم با تاکید بر اهمیت روز 27 اکتبر در تاریخ کشمیر، به تخطی از قوانین بین الملل و نقض حقوق بشر توسط هند در این روز در سال 1947 و در تک تک روزهای پس از آن طی 76 سال گذشته اشاره کرد.

وی همچنین اهمیت مداخله جامعه بین الملل برای حل بحران جاری در جامو و کشمیر تحت اشغال غیرقانونی هند را مورد تاکید قرار داد.

سرکنسول پاکستان در مشهد همچنین ضمن ادای احترام به مبارزه به حق کشمیری ها علیه اشغالگران هندی، بار دیگر بر حمایت تزلزل ناپذیر سیاسی، اخلاقی و دیپلماتیک پاکستان از مردم کشمیر تا تحقق حق شان برای خودمختاری مطابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع پاکستان برای تحقق خودمختاری کشمیر

حمایت قاطع پاکستان برای تحقق خودمختاری کشمیر