مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-27بين الملل

دو شهید و تعدادی مجروح در حمله ارتش اشغالگر به کرانه باختری


بر اثر یورش گسترده نیروهای ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری طی امروز جمعه دو جوان به شهادت رسیده و 12 تن دیگر مجروح شدند.

- بر اثر یورش گسترده نیروهای ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری طی امروز جمعه دو جوان به شهادت رسیده و 12 تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شهدا به نام أیسر العامر از اعضای گردان های القدس - تیپ جنین است که در هنگام مقابله با نیروهای اشغالگر که به شهر جنین یورش برده بودند به شهادت رسید.

به گفته منابع پزشکی، نیروهای اشغالگر به سمت آمبولانسی تیراندازی کرده و آن را توقیف کردند و مانع از رسیدن آمبولانس به العامر پس از جراحتش شدند، به این ترتیب او را در حالت خونریزی رها کردند تا اینکه به شهادت رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داده بود که بیش از 60 گشت نظامی اشغالگر و یگان های ویژه رژیم صهیونیستی به نام یمام شب گذشته به جنین یورش بردند و تک تیراندازان را بر پشت بام ساختمان ها مستقر کردند، در حالی که آسمان شهر و اردوگاه آن شاهد پرواز پهپادها و هواپیماهای جنگی اشغالگران بود.

نیروهای مقاومت فلسطین با این نیروهای متجاوز که قصد ورود به اردوگاه جنین را داشتند، مقابله کردند و درگیری های شدیدی در آن رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شهید و تعدادی مجروح در حمله ارتش اشغالگر به کرانه باختری

دو شهید و تعدادی مجروح در حمله ارتش اشغالگر به کرانه باختری