مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-08سياسي

هجوم حشرات مهاجم به برخی شهرهای کشور


معاون سلامت پدافند غیرعامل کشور گفت: حشراتی که عامدانه برای اهداف خاص طراحی شده بودند، وارد برخی استان های جنوبی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد،علی محمد لطیفی امروز ظهر در حاشیه شورای پدافند غیر عامل لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زوال بلوط یکی از دغدغه های ما است، اظهار کرد: اهتمام جدی داریم که آسیب پذیری جنگل های بلوط به حداقل ممکن برسد، اما اقدامات اولیه باید از خود استان شروع شود، یعنی این موضوع به مطالبه و یک فرهنگ تبدیل شود.

وی بیان کرد: سال ها پیش سپپددشت به عنوان شهر سبز معرفی شد، اما شاهد اقدام چندانی نبودیم.

معاون سلامت پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه زوال بلوط مربوط به کل زاگرس است و باید به یک دغدغه ملی تبدیل شود، گفت: در دولت های گذشته 250 میلیارد تومان به زوال بلوط اختصاص پیدا کرده، اما ظاهرا این اعتبار محقق نشده است.

لطیفی با اشاره به اینکه یکی از رصدها و دیده بانی هایی که توسط سازمان پدافند غیرعامل به صورت دائمی و پیوسته انجام می شود، برآورد تهدیدات است، گفت: یکی از تهدیدات ناشی از فناوری نوین و نوظهور است، در این زمینه مهاجمان زیستی یکی از مواردی است که امنیت غذایی را در استان های جنوبی و جنوب شرقی تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم حشرات مهاجم به برخی شهرهای کشور

هجوم حشرات مهاجم به برخی شهرهای کشور