مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:362023-11-13اجتماعي

ورزش؛ زنگی که در مدارس جایگاهی ندارد


از گذشته دور تا به حال زنگ ورزش آن طور که باید و شاید در بین والدین و معلمان جدی گرفته نشده است.

جایی که نگاه درستی به مقوله ورزش دانش آموزی وجود نداشته و جز تعداد اندکی از پسران و دخترانی که ذاتاً به ورزش علاقه مند هستند و به طور حرفه ای تر به این مقوله نگریسته اند، - ایسنا/خراسان رضوی از گذشته دور تا به حال زنگ ورزش آن طور که باید و شاید در بین والدین و معلمان جدی گرفته نشده است.

جایی که نگاه درستی به مقوله ورزش دانش آموزی وجود نداشته و جز تعداد اندکی از پسران و دخترانی که ذاتاً به ورزش علاقه مند هستند و به طور حرفه ای تر به این مقوله نگریسته اند، غالب دانش آموزان آن را به عنوان یک تفریح و سرگرمی تلقی کرده اند.

در این بین آموزش های لازم در ورزش دانش آموزی که به نوبه خود لازم و ضروری است، انجام نگرفته و برنامه اصولی و کاربردی در این خصوص وجود ندارد.

به طوری که یک کارشناس و فعال ورزشی معتقد است؛ به دلایل عدیده هرساله فضای آموزشی مدارس کوچکتر شده و بسیاری از کلاس های موجود استاندارد نیست.

حسن صانعی پور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه محیط مربوط به ورزش بسیار نامناسب بوده و بعضی از مدارس از سالن های ورزشی به عنوان محیط ورزش دانش‏ آموزان استفاده می کنند، افزود: سالن ها غالباً فاقد حداقل های موجود بوده و امکان لازم را به معلمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش؛ زنگی که در مدارس جایگاهی ندارد

ورزش؛ زنگی که در مدارس جایگاهی ندارد