مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 23:152023-11-04حوادث

سیل به منازلی در هچیرود و بخش مرکزی نوشهر خسارت وارد کرد


بارش باران سیل آسا در بعد از ظهر 13 آبان موجب بروز خسارت به تعدادی از منازل، واحدهای تجاری و باغات در هچیرود و بخش مرکزی چالوس شد.

- ایسنا/مازندران بارش باران سیل آسا در بعد از ظهر 13 آبان موجب بروز خسارت به تعدادی از منازل، واحدهای تجاری و باغات در هچیرود و بخش مرکزی چالوس شد.

شهردار هچیرود دقایقی قبل در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بارندگی در این شهر گفت: بارش سیل آسا بعد ازظهر امروز موجب بروز خسارت به 15 واحد مسکونی و تعداد 2 واحد تجاری شد.

جعفر ردایی با اشاره به آماده باش همه نیروهای خدماتی شهرداری، افزود: از زمان اعلام بروز سیل تعداد هفت اکیپ مجهز شامل 5 دستگاه خودرو سبک، 2 دستگاه لودر و 2 دستگاه بیل بکهو در حال امداد رسانی هستند.

مهدی صفایی رییس راهداری چالوس نیز با اشاره به آبگرفتگی جاده قدیم چالوس به مرزن آباد گفت: به علت شدت بارندگی و جاری شدن سیل و خطر ریزش سنگ، جاده قدیم چالوس تا دوآب مسدود است و رانندگان می توانند از آزاد راه تردد کنند.

یزدان کرد بخشدار مرکزی نوشهر نیز در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آبگرفتگی برخی روستاهای بخش مرکزی اظهار کرد: روستای حادثه خیز مزگا مانند گذشته دچار آبگرفتگی شد و جاری شدن سیل در دو سه خیابان آن موجب آبگرفتگی تعداد 20 تا 30 خانه که درسطح پایین تری بودند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به منازلی در هچیرود و بخش مرکزی نوشهر خسارت وارد کرد

سیل به منازلی در هچیرود و بخش مرکزی نوشهر خسارت وارد کرد