مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-13پزشكي

وزیر بهداشت: رستوران های استاندارد معرفی شوند


وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بیماری از طریق غذا و هوا ایجاد می شود و باید برای کنترل آن برنامه ریزی کرد، گفت: برنامه های هر استان برای تغذیه باید خاص آن استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نخستین جلسه شورای عالی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور پس از 20 سال، به ریاست بهرام عین اللهی وزیر بهداشت برگزار شد.

وزیر بهداشت در این جلسه و در جمع اعضای شورای عالی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی ضمن تأکید بر تدوین نقشه تغذیه کشور، گفت: توجه ویژه به تغذیه در مناطق محروم از وظایف ما است و برای توجه به تغذیه مردم در مناطق محروم باید برنامه عملیاتی تدوین و اجرایی شود.

وی افزود: لازم است در این نقشه، مناطق آبی، قرمز، نارنجی و زرد کشور از نظر وضعیت تغذیه مشخص باشد تا بتوان آمایش سرزمینی لازم در موضوع تغذیه را صورت داده و سیاستگذاری کرد.

وزیر بهداشت همچنین با تاکید بر ضرورت ایجاد ارتباط وسیع این انستیتو با بخش های دانشگاهی و صنعتی کشور افزود: توجه ویژه به تغذیه در مناطق محروم از وظایف ماست که برای آن باید برنامه عملیاتی تدوین و اجرایی شود.

عین اللهی عنوان کرد: این انستیتو از نقاط قوت وزارت بهداشت است که علاوه بر تحقیق، در برنامه ریزی و اجرا هم نقش دارد و سایر سازمان های مرتبط باید از این انستیتو به عنوان اتاق فکر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: رستوران های استاندارد معرفی شوند

وزیر بهداشت: رستوران های استاندارد معرفی شوند