مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-15اجتماعي

شناسایی بیش از 3500 تُن اضافه تناژ در جاده های آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ افزود: در سال جاری بیش از 3 هزار و 500 تن اضافه تناژ در استان شناسایی و کشف شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ افزود: در سال جاری بیش از 3 هزار و 500 تن اضافه تناژ در استان شناسایی و کشف شده است.

‍ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: طی 7ماهه سال جاری، در 6 مرکز صدور پروانه تردد بیش از 5 هزار و 600 پروانه عبور بارهای ترافیکی در جاده های استان صادر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تمام بارهای عبوری در سطح راه های کشور باید از نظر وزن و ابعاد بر اساس مقررات حمل و نقل بار باشند و ناوگان دارای بارهایی با حجم و وزن آن خارج از استانداردهای لازم، ملزم به دریافت پروانه عبور از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند.

دست نشان خاطر نشان کرد: اداره ایمنی و ترافیک در استان متولی صدور پروانه عبور بوده و تعیین ساعت تردد، سرعت و مسیرهای عبور مجاز از جمله مواردی است که در پروانه عبور بارهای ترافیکی قید شده است.

این مقام مسئول با توجه به طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ اعلام کرد: طرح مذکور در قالب گشت های مشترک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 3500 تُن اضافه تناژ در جاده های آذربایجان غربی

شناسایی بیش از 3500 تُن اضافه تناژ در جاده های آذربایجان غربی