مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-21اقتصادي

فعالیت 12 هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 12 هزار نفر صنعتگر صنایع دستی در حوزه های مختلف در شهرستان ها فعال بوده و شناسامه دار هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 12 هزار نفر صنعتگر صنایع دستی در حوزه های مختلف در شهرستان ها فعال بوده و شناسامه دار هستند.

حسنعلی فولادی امروز، 30 آبان به رسانه های گروهی افزود: حوزه صنایع دستی استان در سه زمینه آموزش، تولید، فروش و بازاریابی به صنعتگران خدمات ارائه می دهد.

وی بیان کرد: جامعه صنعتگران صنایع دستی استان روز به روز در حال افزایش است و ایجاد اشتغال به واسطه صنایع دستی در استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار داشت: آموزش عمومی و تخصصی در حوزه رشته های مزیت دار شهرستان ها و استان در طول سال برگزار می شود.

وی با اشاره به حوزه بازاریابی و فروش صنایع دستی، ادامه داد: برای نخستین بار در ششمین نمایشگاه صنایع دستی استان با محوریت هنر دست و سنگ، غرفه ویژه مشاوره بازاریابی ایجاد شده که به صورت رایگان به همه صنعتگران مشاوره ارایه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی

فعالیت 12 هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی