مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-25سياسي

مخبر: از ظرفیت های نشست نخست وزیران شانگهای برای توقف حملات به غزه استفاده می کنیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 3 آبان ماه) پیش از سفر به قرقیزستان که با هدف شرکت در اجلاس نخست وزیران کشور های عضو شانگ های انجام می شود با بیان اینکه کشور های عضو سازمان همکاری شانگ .

- معاون اول رییس جمهور پیش از سفر به قرقیزستان گفت: ما از فرصت این سفر حتما برای وضعیتی که در غزه وجود دارد، چه توقف، چه کمک رسانی و چه درباره فاجعه جنایت آمیز رژیم صهیونسیتی استفاده خواهیم کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 3 آبان ماه) پیش از سفر به قرقیزستان که با هدف شرکت در اجلاس نخست وزیران کشور های عضو شانگ های انجام می شود با بیان اینکه کشور های عضو سازمان همکاری شانگ های دیدگاه های مشترکی با جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظم بین المللی چند قطبی، مقابله با تحریم های آمریکا و گسترش روابط سیاسی و اقتصادی در موضوعات منطقه ای و بین المللی دارند، گفت: این اشتراک دیدگاه می تواند نوید بخش آینده ای روشن برای ملت های منطقه باشد.

وی افزود: با توجه به این که سازمان یک الگوی موفق از همکاری راهبردی منطقه ای است در نظر داریم در فرصت این گردهمایی جنایات رژیم صهیونیستی در رابطه با غزه و فلسطین را محکوم نموده و بر ضرورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: از ظرفیت های نشست نخست وزیران شانگهای برای توقف حملات به غزه استفاده می کنیم

مخبر: از ظرفیت های نشست نخست وزیران شانگهای برای توقف حملات به غزه استفاده می کنیم