مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-18فرهنگي

سی و پنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان پایان یافت


سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان های کشور در کهگیلویه و بویراحمد به خط پایانی رسید؛ گروه ها در دو بخش صحنه ای و خیابانی به رقابت پرداختند و جشنواره با معرفی برگزیدگان به خط پایانی رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان های کشور در کهگیلویه و بویراحمد به خط پایانی رسید؛ گروه ها در دو بخش صحنه ای و خیابانی به رقابت پرداختند و جشنواره با معرفی برگزیدگان به خط پایانی رسید.

امین درخشان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم که امروز، 27 آبان برگزار شد، گفت: امسال مشارکت خوبی در زمینه جشنواره تئاتر استان داشته ایم.

وی با اشاره به مردمی سازی تئاتر در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا تئاتر خیابانی امسال مورد حمایت و توجه قرار گرفت.

درخشان اظهار کرد: شاهد رویش های خوبی در رابطه با تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد بوده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیچ هنرمندی در استان کهگیلویه و بویراحمد با محدودیت فعالیت مواجه نیست و زمینه استفاده از ظرفیت ها تئاتر فراهم است و در سالن های تئاتر بر روی آن ها باز است.

همچنین سید جواد هاشمی مهر ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کار در رشته تئاتر ارزشمند است چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و پنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان پایان یافت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان پایان یافت