مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-30سياسي

مداحان؛ نقش آمریکا در جنایات غزه را تبیین کنند


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جهادتبیین مورد انتظار در این شرایط فلسطین بسیار مهم است، گفت: مداحان ظرفیت ها و اثرگذاری بسیاری در میان مردم دارند و باید از مناسبت های موجود برای تبیین و روشنگری استفاده کنند.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جهادتبیین مورد انتظار در این شرایط فلسطین بسیار مهم است، گفت: مداحان ظرفیت ها و اثرگذاری بسیاری در میان مردم دارند و باید از مناسبت های موجود برای تبیین و روشنگری استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردهمایی ذاکران و مداحان سراسر کشور از صبح امروز دوشنبه(8 آبان ماه) در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد.

در ابتدای این گردهمایی، مصطفی خورسندی - مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی کشور- با اشاره به هدف از برگزاری این همایش اظهار کرد:این همایش با هدف ایجاد یک انسجام و وحدت رویه و هماهنگی برای تحقق جهاد تبیین و پیگیری منویات مقام معظم رهبری برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال در حوزه آموزش برای نوگلان حسینی، جوانان، بانوان و حتی پیرغلامان برنامه داریم تا منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

یهود به خواست انگلیس و آمریکا در منطقه ما حضور دارد در ادامه، سردار غلامرضا سلیمانی -رییس سازمان بسیج مستضعفین- ضمن گرامیداشت یاد شهدا به خصوص شهدای عملیات طوفان ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان؛ نقش آمریکا در جنایات غزه را تبیین کنند

مداحان؛ نقش آمریکا در جنایات غزه را تبیین کنند