مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-05ورزشي

دستیار: نیازمند بازی های تدارکاتی جهت آماده سازی تیم ملی هستیم +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، «محمدرضا دستیار» سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که در بازی های آسیایی هانگژو چین  موفق به کسب مقام سوم این دور از رقابت ها شد درباره سطح و روند مسابقات اظهار داشت: - دستیار: نیازمند بازی های تدارکاتی جهت آماده سازی تیم ملی هستیم +فیلم سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: تیم ملی نیاز دارد مانند دیگر تیم ها با تمام دنیا بازی های تدارکاتی انجام می دهد ماهم در حد توان بازی های تدارکاتی برای بچه های تیم ملی برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که در بازی های آسیایی هانگژو چین  موفق به کسب مقام سوم این دور از رقابت ها شد درباره سطح و روند مسابقات اظهار داشت: در بخش بازی های آسیایی، رقیبان سفت و سختی  مانند کره جنوبی و ژاپن داریم که در سطح یک آسیا هستند.

در ادامه چین و تایلند را داریم که در مقابل ما خیلی خوب بازی کردند.

البته که تایلند را دسته کم نگرفتیم و در این بازی تمام بازیکنان خود را بازی دادیم که بتوانند بازی کنند چرا که به این تورنمنت آماده بودند.

او در ادامه گفت: در مقابل تایلند فشار صد در صدی نگذاشتیم؛ و در کل به دنبال این بودیم که همه بازیکنان به خصوص جوانان تجربه بازی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار: نیازمند بازی های تدارکاتی جهت آماده سازی تیم ملی هستیم +فیلم

دستیار: نیازمند بازی های تدارکاتی جهت آماده سازی تیم ملی هستیم +فیلم