مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-20سياسي

تصمیم گیری ها متناسب با تنوع قومی و مذهبی سیستان و بلوچستان باشد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: فرماندهان و نیروهای تحت امر باید با تنوع قومی و مذهبی و فرهنگ متنوع استان آشنا و تصمیم گیری های آن ها متناسب با فضای منطقه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان عنوان داشت: ارتش و نیروهای نظامی جز یکی از ارکان نظام اسلامی و حافظ استقلال و تمامیت ارضی کشور هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: سیستان و بلوچستان یک استان پهناور و دارای مرز مشترک آبی و خاکی با کشورهای مختلف است که کار در چنین شرایطی متنوع تر، سخت تر و حساس تر می شود و البته هر چه سختی و حساسیت کار بیشتر باشد به مراتب مسئولیت آن نیز بیشتر خواهد بود.

آیت الله محامی بیان کرد: ما با دو کشور افغانستان و پاکستان دارای مرز خاکی هستیم که فضای هر یک از این کشورها متفاوت است و باید متناسب با شرایط هر کشور با آن ها تعامل داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: در فضای سیستان و بلوچستان با انواع و اقسام مختلف قاچاق مواجه هستیم که نیروهای نظامی را درگیر خود کرده و باید در این جهت تدبیر ویژه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری ها متناسب با تنوع قومی و مذهبی سیستان و بلوچستان باشد

تصمیم گیری ها متناسب با تنوع قومی و مذهبی سیستان و بلوچستان باشد