مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:152023-10-26اقتصادي

خوشه کسب وکار مرکبات در جنوب و شرق کرمان تشکیل می شود


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان از تشکیل خوشه کسب وکار مرکبات در جنوب و شرق استان در آینده نزدیک خبر داد.

- حسن میجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت، با تشریح اقدامات انجام شده این شرکت در توسعه صنعتی استان اظهار داشت: برای توسعه سخت افزاری در شهرک های صنعتی استان کرمان از منابع داخلی شرکت مبلغ 500 میلیارد تومان برای تکمیل زیر ساخت ها اختصاص یافته است .

وی با گلایه از عدم آمایش صنعتی در استان کرمان افزود: استاندار کرمان نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته استان دارد و یکی از برنامه های ما بر اساس تاکیدات دولت و استاندار کرمان، توسعه زیرساختی و نرم افزاری شهرک های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته است.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به توسعه خوشه های کسب وکار در استان برای رونق تولید گفت: در توسعه اقتصادی رشد همراه با افزایش ظرفیت های تولیدی اعم از ظرفیت های فیزیکی، انسانی و اجتماعی حاصل خواهد شد و هدف از توسعه خوشه های کسب وکار در استان توسعه تمامی زیرشاخه های صنعتی و دخیل نمودن آنها در امر توسعه و رونق اقتصادی است.

 میجانی با اشاره به تجریه موفق خوشه های خرما در شرق و پسته در رفسنجان عنوان کرد : با توجه به سطح زیر کشت 30 هزار هکتاری خرما و تولید حدود دویست هزارتنی این محصول، خوشه کسب وکار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشه کسب وکار مرکبات در جنوب و شرق کرمان تشکیل می شود

خوشه کسب وکار مرکبات در جنوب و شرق کرمان تشکیل می شود