مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-02اقتصادي

رتبه دوم اصفهان در اجرای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی


رییس واحد سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه حدود 27 هزار دستگاه خودروی عمومی از سال 99 تا کنون در استان دوگانه سوز شده است، - محمدرضا شمس، رییس واحد سی ان جی منطقه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی شامل تاکسی ها و وانت بارها  گفت: این طرح به صورت عملیاتی از سال 1399 آغاز شد؛ در ادامه این طرح مقرر شد خودروهای مسافربر شخصی و اینترنتی با استفاده از یارانه دولتی دوگانه سوز شوند که 20 درصد از هزینه آن از سوی مالکان پرداخت شود.

شمس افزود: اصفهان با اختلاف کمی از استان تهران، رتبه دوم را در اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی به خود اختصاص داد و همچنان نیز اجرای این طرح در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح از محل صرفه جویی در مصرف سوخت مایع تأمین و با هدف کاهش آلودگی زیست محیطی و کمک به اقتصاد ملی تأمین می شود، گفت: متقاضیان دوگانه سوز شدن خودروهای عمومی می توانند به سامانه اینترنتی GCR.

NIOPDC.

IR مراجعه کنند.

این مسؤول با اشاره به فعالیت 164 جایگاه عرضه سی ان جی در استان تصریح کرد: هم اکنون همه این جایگاه ها دارای گواهی استاندارد و ایمنی هستند و به صورت دوره ای مورد ارزیابی و کنترل قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم اصفهان در اجرای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی

رتبه دوم اصفهان در اجرای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی