مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-24سياسي

ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس در استان یزد به 145 نفر شدند


تاکنون 145 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت نام کرده اند که 135 نفر آقا و 10 نفر خانم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سعید رستگاری ظهر امروز اظهار کرد: جوان ترین فرد ثبت نامی در استان یزد 31 ساله و مسن ترین آنها 71 ساله است همچنین از این تعداد 114 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد ، 23 نفر دکترا و 4 نفر تحصیلات حوزوی و 4 نفر تحصیلات کارشناسی دارند.

وی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان قطعی چهار حوزه انتخابیه استان یزد، 73 نفر در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، زارچ و بخش ندوشن، 30 نفر در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مروست، 24 نفر در حوزه انتخابیه تفت و میبد و 17 نفر در حوزه انتخابیه اردکان ثبت نام خود را قطعی کردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد گفت: از کاندیداهایی که ثبت نام اولیه را انجام داده و کد رهگیری دریافت کرده اند درخواست داریم قبل از فردا چهارشنبه سوم آبان ماه که روز پایانی ثبت نام است نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کنند و به روزهای پایانی موکول نکنند.

رستگاری تصریح کرد: اعلام یک شماره حساب توسط کاندیداها در زمان ثبت نام قطعی برای فعالیت های مالی داوطلبان نیز الزامی است و زمان ثبت نام نیز با توجه به اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور تمدید نخواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس در استان یزد به 145 نفر شدند

ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس در استان یزد به 145 نفر شدند