مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-29اجتماعي

تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی آذربایجان غربی از محل مولدسازی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت تکمیل و اتمام پروژه های راکد و نیمه فعال آموزشی و مدرسه سازی، از محل اجرای طرحهای مولدسازی در استان جهت تکمیل و اتمام این پروژه ها استفاده می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت تکمیل و اتمام پروژه های راکد و نیمه فعال آموزشی و مدرسه سازی، از محل اجرای طرحهای مولدسازی در استان جهت تکمیل و اتمام این پروژه ها استفاده می شود.

یاسر رهبردین 7 آبان در جلسه هماهنگی توسعه فضاهای آموزشی استان، افزود: با توجه به کمبود سرانه آموزشی در برخی از مناطق استان، مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی در تامین و ساخت فضاهای آموزشی لازم و ضروری است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای آموزشی و سهولت دسترسی به این فضاها، زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می کند و دستگاه های متولی در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: حمایت از طرح های توسعه دانشگاهی جهت تحقق اهداف آموزشی، بسیار حائز اهمیت بوده و اقدامات لازم در این راستا انجام گیرد.

رهبردین همچنین گفت: همکاری و تعامل بین دستگاه های اجرایی رمز توسعه استان بوده و گسترش حمایت از طرح های توسه مراکز آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی آذربایجان غربی از محل مولدسازی

تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی آذربایجان غربی از محل مولدسازی