مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-20ورزشي

نیم بها بودن اماکن ورزشی برای مادران رزنی


معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان رزن از صدور چهار مجوز سازمان های مردم نهاد جدید تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان رزن از صدور چهار مجوز سازمان های مردم نهاد جدید تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر ناظمی دوشنبه 29 آبان در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رزن، با بیان اینکه پیش از این در شهرستان رزن تنها سه سازمان مردم نهاد فعالیت می کرد، افزود: خوشبختانه در هشت ماهه سال جاری پیگیری راه اندازی چهار سمن جدید در دست انجام است.

این تعداد سمن جدید در حیطه موضوعاتی چون آسیب های اجتماعی، سلامت روان و ازدواج با صدور مجوز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به کاهش طلاق و افزایش ازدواج در شهرستان رزن به نسبت سال گذشته یادآور شد: به منظور جوانی جمعیت و فرزندآوری راه اندازی مرکز همسان گزینی شهرستان توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان با هماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی در حال پیگیری است.

12 زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای رزن احداث می شود رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن هم از احداث 12 زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری های لازم قرار است 12 زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای شهرستان رزن به صورت مشارکتی احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم بها بودن اماکن ورزشی برای مادران رزنی

نیم بها بودن اماکن ورزشی برای مادران رزنی