مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-01اجتماعي

پاکسازی سواحل رودسر از گیاه سنبل آبی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: حدود 9 کیلومتر از سواحل رودسر و رودخانه کیارود از گیاه مهاجم سنبل آبی پاکسازی شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: حدود 9 کیلومتر از سواحل رودسر و رودخانه کیارود از گیاه مهاجم سنبل آبی پاکسازی شد.

رحمان پورحسین با اشاره به پاکسازی حدود 9 کیلومتر از ساحل رودسر از گیاه مهاجم سنبل آبی، اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، اداره حفاظت محیط زیست رودسر در هماهنگی های صورت گرفته، با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و با همراهی پرسنل شهرداری، راهداری، اداره شیلات، یگان آبزیان چمخاله و دهیاران روستاهای ساحلی حسین آباد و لله رود با استفاده از دو دستگاه بیل مکانیکی و چهار دستگاه ماشین سنگین و چندین فروند قایق توسط صیادان به صورت داوطلبانه، نسبت به پاکسازی ساحل رودسر و رودخانه کیارود از گیاه مهاجم سبنل آبی اقدام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان، وی افزود: این عملیات پاکسازی در محدوده ساحل رودسر تا دهانه رودخانه کیارود صورت پذیرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست رودسر، آگاهی بخشی به مردم در خصوص تهدیدات این گیاه مهاجم که جزو اولین و مهمترین تهدید گونه های مهاجم گیاهی در دنیا شناخته شده است را لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی سواحل رودسر از گیاه سنبل آبی

پاکسازی سواحل رودسر از گیاه سنبل آبی