مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 06:452023-10-29بين الملل

برگزاری رزمایش مشترک دریایی اعضای ناتو در مدیترانه


رزمایش دریایی اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به نام «دینامیک مارینر» در سواحل ایتالیا در مدیترانه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مرکز رسانه ای فرماندهی دریایی ناتو با انتشار گزارشی در وب گاه خود اعلام کرد که پس از یک سال برنامه ریزی دقیق، رزمایش دریایی اعضای این پیمان نظامی برای آماده سازی شناورها و پرسنل نیروی دریایی اعضای ناتو برای پاسخ موثر به بحران ها و تهدیدهای احتمالی در آینده، از 23 نوامبر (اول آبان) در آب های ساحلی ایتالیا آغاز شده و تا 6 نوامبر (15 آبان) ادامه خواهد داشت.

هدف اصلی از برگزاری این رزمایش دریایی به رهبری فرماندهی دریایی ناتو (MARCOM)، آموزش و آماده سازی نیروی دریایی ایتالیا است چرا که رم آماده می شود تا در سال 2024، نیروی دریایی واکنش ناتو (NRF) را از آنکارا در اختیار بگیرد.

به نوشته مرکز رسانه ای فرماندهی دریایی ناتو، نیروی دریایی واکنش ناتو یک نیروی چندملیتی و دارای فناوری پیشرفته نظامی است که شامل اجزای نیروی زمینی، هوایی، دریایی و نیروی عملیات ویژه است که ناتو می تواند به سرعت، در هر زمان و هر کجا که نیاز باشد، این نیرو را مستقر کند.

شرکت کنندگان در رزمایش دینامیک مارینر در طیف گسترده ای از فعالیت های آموزشی از جمله جنگ ضد زیردریایی، جنگ ضد هوایی، عملیات آبی خاکی، اقدامات مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش مشترک دریایی اعضای ناتو در مدیترانه

برگزاری رزمایش مشترک دریایی اعضای ناتو در مدیترانه