مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:202023-10-29حوادث

دستگیری قاتل فراری در میانه


فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری قاتل فراری با تلاش پلیس در کمتر از 5 ساعت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسن رفیعی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره مرگ مشکوک در یکی از شهرک های مسکونی میانه، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه افزود: ماموران بلافاصله در محل اعلام شده حاضر و با پیکر خانمی جوان که با سلاح سرد به قتل رسیده بود، روبه رو شدند که شناسایی و دستگیری قاتل در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت،دستگیری متهم فراری با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفته و اقدامات فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام در کمتر از پنج ساعت با پیگیری فرمانده انتظامی شهرستان، پلیس آگاهی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با همکاری پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی، موفق شدند قاتل را در یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی دستگیر کنند.

رفیعی تصریح کرد: قاتل که شوهر مقتول بوده در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این جنایت، اختلافات خانوادگی عنوان کرد که با تشکیل پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری در میانه

دستگیری قاتل فراری در میانه