مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-29سياسي

رفع ایرادات اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران


عضو شورای شهر تهران درباره ابهامات موجود قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران انتقاداتی را مطرح کرد و خواستار رفع این ابهامات شد.

- عضو شورای شهر تهران درباره ابهامات موجود قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران انتقاداتی را مطرح کرد و خواستار رفع این ابهامات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد علوی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه در اصلاحیه قانون بودجه 1401 کشور نمایندگان مجلس مصوبه ای داشتند که بر اساس آن حقوق پرسنل ترمیم می یافت و باید این ترمیم حقوق در احکام کارگزینی کارمندان لحاظ می شد، گفت: سازمان امور استخدامی در اجرای این مصوبه مقاومت کرد و اعلام کرد که این قانون جزو احکام مستمر نیست و باید جزو احکام ثابت باشد که در این صورت تاثیر آن بر سایر موارد صفر خواهد بود، اما این دستورالعمل سازمان امور استخدامی توسط دیوان عدالت ابطال شد و سازمان امور استخدامی به سراغ دیوان محاسبات رفت و رأی هیات عمومی دیوان عدالت اداری را وتو کردند.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری شورای شهر در خصوص اجرای این قانون در شهرداری از مجلس استعلام کرد و آنها اعلام کردند که دستورالعمل سازمان استخدامی کشور فاقد وجاهت قانونی است، گفت: اساسا مراجع رفع ابهام در مورد مصوبات مجلس باید خود مجلس باشد نه مجموعه های دیگر که در این قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ایرادات اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران

رفع ایرادات اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران