مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-08بين الملل

با وجود بمباران غزه فلسطینی ها خانه های خود را ترک نمی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی در خصوص اوضاع نوار غزه نوشت: با وجود اوضاع سختی که ساکنان شمال نوار غزه با آن رو به رو هستند، - یک روزنامه آمریکایی به مقاومت و پایداری فلسطینی های ساکن شمال نوار غزه و مخالفت آنها با ترک منازل خود اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی در خصوص اوضاع نوار غزه نوشت: با وجود اوضاع سختی که ساکنان شمال نوار غزه با آن رو به رو هستند، اما فلسطینی های این مناطق با ترک منازل خود و حرکت به سمت جنوب غزه مخالفت می کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: با وجود تلاش های ارتش اسراییل برای گسترش حمله زمینی به نوار غزه، صد ها هزار فلسطینی همچنان در مناطق شمالی این منطقه ساکن هستند.

این در حالیست که حملات هوایی و توپخانه ای ارتش اسراییل علیه نوار غزه ادامه داشته و ساکنان این باریکه با کمبود مواد غذایی و پزشکی و کمک های بشردوستانه رو به رو هستند.

فلسطینی های ساکن مناطق شمالی نوار غزه در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز تاکید کردند: ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که مناطق جنوبی امن است، اما در عین حال دست به کشتار های گسترده ای در این منطقه می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود بمباران غزه فلسطینی ها خانه های خود را ترک نمی کنند

با وجود بمباران غزه فلسطینی ها خانه های خود را ترک نمی کنند