مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-20سياسي

بازدید ذوالنور از نمایشگاه روایت پیشرفت


نایب رییس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه روایت پیشرفت بازدید کرد؛ این نمایشگاه با هدف بررسی و بیان دستاوردهای دو ساله دولت سیزدهم ویژه طلاب و روحانیون در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه روایت پیشرفت بازدید کرد؛ این نمایشگاه با هدف بررسی و بیان دستاوردهای دو ساله دولت سیزدهم ویژه طلاب و روحانیون در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی ذوالنور، نایب رییس مجلس شورای اسلامی از غرفه های نمایشگاه روایت پیشرفت بازدید و از دستاوردهای دولت سیزدهم قدردانی کرد.

این نمایشگاه در بیش از 20 غرفه به محورهایی همچون پاسخ به برخی از شبهه های مطرح شده درباره مسائلی همچون موضوع تورم و کاهش قدرت خرید، تبیین دستاوردهای تعداد قابل توجهی از وزارتخانه ها در دولت سیزدهم، مقایسه عملکرد دولت طی دوسال گذشته با دهه 90 و همچنین بیان اقدامات امیدآفرین انجام شده در کشور، پرداخته است.

در این نمایشگاه که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نهاد ریاست جمهوری برپا شده است، نشست های تبیینی با موضوع عملکرد وزارتخانه های نفت، بهداشت و کشور و نیز دیگر موضوعات مهم روز با حضور وزرای مربوطه و همچنین سخنگوی دولت برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید ذوالنور از نمایشگاه روایت پیشرفت

بازدید ذوالنور از نمایشگاه روایت پیشرفت