مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-07اقتصادي

قیمت جدید دام زنده و گوشت قرمز در کشور + جدول


رییس شورای تأمین دام کشور اظهار داشت: براساس نرخ دام زنده، قیمت هر کیلوگرم لاشه گوسفندی تولید داخل با نرخ 410 هزار تومان، لاشه وارداتی 260 هزار تومان و گوشت گوساله در فروشگاه های زنجیره ای با نرخ 265 هزار تومان به فروش می رسد.

- رییس شورای تأمین دام کشور از کاهش قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار تهران خبر داد و گفت که در هفته جاری به طور مجدد شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز خواهیم بود.

منصور پوریان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس نرخ دام زنده، قیمت هر کیلوگرم لاشه گوسفندی تولید داخل با نرخ 410 هزار تومان، لاشه وارداتی 260 هزار تومان و گوشت گوساله در فروشگاه های زنجیره ای با نرخ 265 هزار تومان به فروش می رسد.

وی تصریح کرد: با وجود نوساناتی که چندی پیش در بازار گوشت قرمز به لحاظ وزنی و قیمتی داشتیم، با مدیریت خوب دولت، گوشت گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل واردات در حال تأمین است، به طوری که این محصول در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به وفور عرضه می شود.

به گفته پوریان، استمرار در تأمین گوشت قرمز از محل واردات و تولید داخلی باعث شده که شاهد کاهش قیمت ها باشیم تا جایی که به نرخ های منطقی برسیم.

رییس شورای تأمین دام کشور گفت: هر ساله در پاییز و بهار زایش های خوبی انجام می شود، بنابراین اکنون با جمعیت دامی سبک خوبی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید دام زنده و گوشت قرمز در کشور + جدول

قیمت جدید دام زنده و گوشت قرمز در کشور + جدول